Ē-digitālā bibliotēka


 

 Top.LV

 

 

Jauno grāmatu saraksti

Lapa Draugos Twitter RSS RSS



2011. gada Novembris

Vārdnīcā sakopoti un izskaidroti vairāk nekā 10 000 mākslas un kultūras jēdzienu, ar kuriem mūsdienu cilvēkiem nākas saskarties savā ikdienā, mācoties, lasot literatūru, apmeklējot dažādus kultūras pasākumus vai pašiem tajos iesaistoties. Vārdnīcas lietotāji, kuri vēlas iegūt plašāku informāciju, var izmantot grāmatā iestrādāto unikālo interneta atslēgvārdu kopu. Tajā iekļautie vairāk nekā 12 0000 atslēgvārdu nodrošina neierobežotu piekļuvi mākslas un kultūras informācijai, rada iespēju dažās minūtēs sameklēt jebkuras vajadzīgās ziņas, atrast ikvienas gleznas reprodukciju, ikvienas vēsturiskas personas portretu vai slavenas celtnes attēlu. Aigara Truhina vāka dizains.

Tūrisma mārketingam salīdzinājumā ar tradicionālajām mārketinga teorijām piemīt daudzas īpatnības. Šajā darbā ir atspoguļoti tūrisma mārketinga pārvaldības pamati dažādiem tūrisma uzņēmumiem (tūrisma operatoriem, ceļojumu aģentūrām, tūrisma mītnēm) un tūrisma organizācijām (tūrisma vietu mārketinga pārvaldības organizācijām, tūrisma apvienībām, asociācijām), kas darbojas gan tūrisma mikrolīmenī, gan makrolīmenī. Grāmatā apkopotas tūrisma mārketinga teorētiskās atziņas. Plašs un profesionāls ieskats tūrisma mārketingā. Grāmata paredzēta tūrisma uzņēmējdarbības studentiem un nozares pētniekiem. Grāmatā atrodamie padomi mārketinga koncepciju izstrādē noderēs gan tūrisma praktiķiem, gan citu nozaru speciālistiem. No vācu valodas tulkojušas Ilze Salna un Sandra Skuja. Unas Šneideres vāka foto un dizains.

 

Jauno grāmatu saraksts Word formātā

<<<Atgriezties pie saraksta pēc mēnešiem

Uz sākumu

 

aktualitātes | jaunās grāmatas | bibliotēka piedāvā | saites | lietošanas noteikumi | kontakti | novada bibliotēkas | e-resursi

© 2006-2012, Alūksnes pilsētas bibliotēka.