Lai plašāk izglītotu par internetbankas iespējām un ērtākajiem veidiem, kā izmantot bankas pakalpojums datorā vai mobilajā tālrunī, 25. martā un 1. aprīlī no plkst. 11:00 Alūksnes pilsētas bibliotēkā ikvienu interesentu aicinām uz izglītojošiem semināriem, kuros Swedbank speciālisti sniegs noderīgu informāciju par bankas pakalpojumu lietošanu. Interesentus aicinām pieteikties Alūksnes bibliotēkā klātienē, rakstot uz e-pastu biblioteka.info@aluksne.lv vai zvanot uz tālruņiem 64322197 un 25403935, kur jau iepriekš variet iesniegt arī specifiskus jautājumus, ja tādi radušies.
Izmaiņas pašapkalpošanās Swedbank filiāles darbībā!
Banku klienti visā Latvijā arvien biežāk izmanto iespēju naudas lietas kārtot internetbankā, mobilajā lietotnē vai sazinoties ar savu banku telefoniski. Līdz ar to arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija. Tādejādi no 1. aprīļa Swedbank pakalpojumi Alūksnes apkārtnes iedzīvotājiem būs pieejami digitāli vai nepieciešamības gadījumā klātienē citā Swedbank filiālē, piemēram, Gulbenē, Rīgas ielā 47.
Aicinām ņemt vērā, ka pēdējā diena, kad Alūksnes pašapkalpošanās filiālē būs pieejams klientu konsultants, ir 31. marts – varēsiet saņemt konsultāciju par dažādiem ikdienas finanšu jautājumiem un bankas pakalpojumiem. Izmaiņas neietekmē iemaksas un izmaksas bankomāta darbību – tas pilsētā būs pieejams arī turpmāk.Ja internetbankā neizdodas atrast atbildi un tomēr vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī – tā ērti sasniegsiet banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam. Ja tomēr vēlaties saņemt klātienes konsultāciju kādā no filiālēm, atgādinām par iespēju pieteikt konsultāciju internetbankā – tas sniegs iespēju ieplānot konkrētu tikšanās laiku un arī izvairīties no gaidīšanas rindā.Banka datorā un telefonā – nāc un uzzini vairāk!Jau šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Arī tad, ja nepieciešama jauna bankas karte, var pieteikt, lai banka to atsūta pa pastu (šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks). Tāpat ar internetbankas starpniecību var nokārtot daudzus ar ilgtermiņa finansēm saistītus jautājumus – sākt veidot uzkrājumus nākotnei, pieteikties mājokļa vai auto finansējumam, pieteikties dažāda veida apdrošināšanai u.c.Lai plašāk izglītotu par internetbankas iespējām un ērtākajiem veidiem, kā izmantot bankas pakalpojums datorā vai mobilajā tālrunī, Swedbank sadarbībā ar Alūksnes novada pašvaldību 25. martā un 1. aprīlī no plkst.11.00 ikvienu interesentu aicina uz izglītojošiem semināriem Alūksnes pilsētas bibliotēkā. Interesentus aicinām pieteikties bibliotēkā, kur jau iepriekš varēsiet iesniegt arī specifiskus jautājumus, ja tādi radušies. Vadoties pēc klientu intereses, arī turpmāk sadarbībā ar pašvaldību meklēsim veidus, kā iedzīvotājiem nodrošināt iespēju satikt mūsu konsultantu, lai saņemtu atbildes uz aktuālajiem jautājumiem par bankas pakalpojumu lietošanu.Uz tikšanos! Ieva Stabulniece Swedbank Gulbenes filiāles vadītāja